تحلیل روزانه یورو به دلار ۲۰ فوریه
یورو به دلار

تحلیل روزانه یورو به دلار ۲۰ فوریه

تحلیل روزانه یورو به دلار ۲۰ فوریه

EURUSD پس از بازگشت از چالش های سه ساله به ۱/۲۵۵۴ میرسد

EURUSD در سه روز گذشته پس از رسیدن به سطح ۱/۲۵۵۴ که در هفته گذشته به جدیدترین نقطه در سه سال گذشته رسیدند. این قیمت باعث یک عقب نشینی شد و اکنون اندگی پایین تر و نزدیک به میانگین متحرک (moving average(۲۰ در تام فریم روزانه معامله می شود. شاخص های تکنیکال کوتاه مدت نزولی هستند و به ضعیف شدن بیشتر بازار اشاره دارند.

از دیدگاه تکنیکال ، MACD در منطقه مثبت پایین trigger line هست، و بیشتر سیگنال حرکت رو به پایین را میدهد. همچنین اندیکاتور ROC در منطقه منفی در سراشیبی رو به پایین قرار دارد. اگر این اندیکاتور از خط صفر عبور کند، شاهد روند معکوس خواهیم بود.

اگر قیمت کاهش یابد× خط ساپورت اول به ۱/۲۲۰۰ و سطح روانشناختی قوی میرسد، و نزدیک به SMA روز۴۰ باقی می ماند. پایین این سطح ، رزیستنس ۱/۲۱۶۰ یک خط ساپورت قوی دیگر به شمار میرود. سقوط به نقطه پایین تر از محدوده ذکر شده میتوان منجر به این شود که جفت ارزی که بیشترین حجم معاملات در تمام دنیا را دارند به سمت خط ترند صعودی برود که این با سطح ۱/۲۰۸۰ . خط ۲۳/۶٪ فیبوناچی retravement همپوشانی داشته و از ۱/۰۵۶۰ به ۱/۲۵۴۰ میرسد.

در حرکت صعودی، سطح مقاومت بارزی بین ۱/۲۵۴۰ و ۱/۲۵۷۰ به عنوان مانع وجود دارد که از زمانی که قیمت در دسامبر ۲۰۱۴ بالا رفته بود،ایجاد شده است. حرکت به سمت بالای این سطوح قیمت را بالاتر خواهد برد و خط رزیستنس ۱/۲۸۸۰ در میان مدت به چالش کشیده میشود

یورو به دلار
یورو به دلار

این پست دارای 0 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید