تحلیل تکنیکال یورو به دلار ۷ ژوئن

حجم اشتغالزایی در حوزه صنعتی و تجاری اتحادیه اروپا رشد بسیار خوبی داشته و به رکورد بسیار خوبی رسیده است اما فشار تورمی و حجم تولید ناخالص همچنان ضعیف است.
بانک مرکزی اروپا تغییر در نرخ بهره را به پایان نیم سال ۲۰۲۰ انتقال داده است اما آمادگی خود برای کاهش نرخ بهره در صورت لزوم اعلام کرده است.
روز گذشته رئیس بانک مرکزی اروپا در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام داشت نسبت به پایه های تورمی خوشبین بود و به گفته وی افت چشم انداز قیمت کالا و تورم مصرفی زیاد نگران کننده نیست.
تا کنون توافقی میان آمریکا و مکزیک بوجود نیامده است و احتمالا تعرفه های گمرکی علیه مکزیک از روز دوشنبه اجرا خواهد شد که این میتواند موجب تنش تجاری میان این دو کشور گردد.
تصمیم در خصوص تعرفه های جدید علیه چین دو هفته دیگر و بعد از نشست گروه بیست اعلام میشود.
مهمترین خبر امروز در بازار NFP آمریکا میباشد که میتواند تاثیر زیادی بر روی نوسانات دلار داشته باشد.
جفت ارز EURUSD روز گذشته نزول داشت و به هدف ما در ۱/۱۲۰۰ رسید اما پس از تاچ این سطح صعود قدرتمندی داشته و بار دیگر تا سطح رزیستنس ۱/۱۳۰۰ صعود داشت و پس از رسیدن به آن معاملات خود امروز خود را با نزول و بازگشت از این سطح آغاز کرد.
امروز گزارش اشتغال آمریکا مطرح میشود که تاثیر بسیاری بر روی این جفت ارز خواهد داشت و تاثیر زیادی بر روی دلار آمریکا خواهد گذاشت.
در صورت صعود و شکست سطح ۱/۱۳۰۰ و قرار گرفتن قیمت بالان شاهد صعود تا سطح ۱/۱۴۰۰ خواهیم بود. از سوی دیگر در صورت بازگشت قیمت و قرار گرفتن قیمت زیر سطح ۱/۱۲۰۰ شاهد نزول تا سطح ۱/۱۱۵۰ خواهیم بود.
کاهش نرخ بهره آمریکا میتواند موجب صعود قدرتمندی در این جفت ارز شود.

 

تحلیل تکنیکال یورو به دلار ۷ ژوئن

سطح هدف: ۱/۱۴۰۰ (در صورت قرار گرفتن قیمت بالای سطح ۱/۱۳۰۰ و ۱/۱۳۲۰)

سطح هدف: ۱/۱۱۵۰ (در صورت شکست سطح ۱/۱۲۰۰)

ساپورت: ۱/۱۲۵۰

ساپورت ۲: ۱/۱۲۰۰

رزیسنتنس: ۱/۱۳۰۰

رزیستنس ۲: ۱/۱۳۲۰