تحلیل تکنیکال یورو به دلار ۲۲ آوریل

امروز بخاطر تعطیلات عید پاک و تعطیلی بازارهای مالی اروپا شاهد نوسانات زیادی در بازار نخواهیم بود.

ناحیه یورو وضعیت اقتصادی مناسبی نداشته و از دید تحلیلگران رشد اقتصادی این ناحیه منفی است تا حدی که داده های اقتصادی هفته گذشته نیز نتوانست وضعیت را تغییر داده و یا حتی آن را خنثی کند.

شاخص های اقتصادی یورو در سطح پایینی قرار دارد که آن را میتوان بخاطر رشد اقتصادی چین، مشکلات در بخش خودرو و تنش های آمریکا و اتحادیه اروپا و همچنین برکسیت دانست که تمام این عوامل منجر به آسیب به بخش تولیدی آلمان شده است.

در حال حاضر مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین پیشرفت داشته و تمایلات ریسک پذیری منجر به حرکت سرمایه گذاران به سمت دارایی های امن نظیر ین و دلار شده است.

این هفته برای ناحیه یورو گزارش مهمی نخواهیم داشت و تنها شاخص مهم، IFO آلمان و خرده فروشی است.روز چهارشنبه نیز بولتن اقتصادی بانک مرکزی اروپا منتشر خواهد شد.

امروز در انتظار اعلام آمار فروش خانه های دست دوم آمریکا هستیم.

روز جمعه بخاطر تعطیلات عید پاک شاهد نوسان زیادی در بازار نبوده و جفت ارز EURUSD همچنان زیر سطح رزیستنس ۱/۱۲۵۰ قرار دارد.

سطح ۱/۱۲۰۰ تا ۱/۱۱۸۰ همچنان در این بازار یک ساپورت قوی به حساب آمده که انتظار میرود در صورت شکست آن قیمت تا ۱/۱۰۵۰ نزول کند.

همچنان در انتظار یکی از دو سطح ۱/۱۳۰۰ و پس از آن ۱/۱۳۵۰ برای صعود و یا شکست سطح ساپورت ۱/۱۲۰۰ برای تعیین ادامه روند در این جفت ارز هستیم

تحلیل تکنیکال یورو به دلار ۲۲ آوریل

سطح هدف: در انتظار شکست یکی از دو سطح ۱/۱۲۰۰ یا ۱/۱۳۵۰ هستیم

ساپورت ۱: ۱/۱۲۰۰

ساپورت ۲: ۱/۱۱۸۰

رزیستنس ۱: ۱/۱۲۵۰

رزیستنس ۲: ۱/۱۳۰۰