جنگ معاملاتی

لندن (رویترز) – روز پنجشنبه سهام های اروپایی افزایش یافت زیرا سرمایه گذاران بخاطر نگرانی در مورد جنگ تجاری و کاهش ارزش سهام با بالارفتن قیمت جهانی مجددا خریدهای خود را در بازار پرخطر آغاز کردند.

سهام STOXX 600(STOXX) ۱/۵ درصد افزایش یافت و در معاملات دوهفته ای در معاملات اولیه افزایش یافت و به صورت سهام و سرمایه گذاری های صنعتی مورد استفاده قرار گرفت و موجب ایجاد موج سودی شد که وال استریت و بازار سرمایه آسیایی را در تمام شب تحت فشار قرار داد.

پس از آخرین قصاصی که چین از تعرفه های آمریکا گرفت، واکنش سرمایه گذاران سکوتی ورای انتظار بود. زیرا برخی میپنداشتند که از این جنگ تجاری تمام عیار جلوگیری خواهد شد.

منابع اصلی و سهام های تکنولوژیکی، بخش هایی هستند که به نظر نسبت به هزینه های بالای معاملات آسیب پذیرتر بوده و سود بیشتری میدهند.

مدیران ارشد مالی، پیشروهای دیدگاههای سرمایه گذاری در ریسک های بازار جهانی، بزرگترین رشد را ایجاد کرده اند. HSBC، BNP Paribas و Santander بیشترین سودها را به میزان ۱/۲ تا ۲/۱ درصد بدست آوردند.

سازندگان بازی های ویدیویی Ubisoft ۶/۷ درصد سود داشته است. معامله گران و تحلیل گران به آخرین بازی ویدیویی Far Cry5 ، که تاریخ فروش فرنچایز را شکسته است، اشاره میکنند.

الکترومکانیک ها، بزرگترین شرکت توزیع کننده صنعتی بریتانیا، پس از ملاحظه نتایج ۴/۷ درصد سود داشته است.

استراتژیست های Citi به سرمایه گذاران پیشنهاد خرید در سهام های دارای نوسان را میدهند.

آنها همچنین سهام انگلیس را ارتقا دادند، با این حال استدلال کردند که عملکرد نامناسب اخیر و ارزیابی ارزان آن باعث جذابیت آنها شده است.

منبع: اینوستینگ